bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, February 9, 2013

Ya Allah aku tak ingin sendiri.. (broken heart)

2 3 ari ni rasa jeles sangat. jeles kat siapa ea? jeles kat kawan-kawan dan kenalan aku yang dah bertunang dan dah kawin. ish jeles sangat. kalau difikirkan bila awal lagi untuk masuk ke fasa alam perkahwinan ni tapi nak tangguh masa sedang mana lagi kalau dah suka sama suka. sekurang-kurangnya dapat cegah dari perbuatan maksiat dan zina. Masing-masing dapat pasangan yang sama cantik dan sama padan. Teringin jugakk... sedih la bila teringat cerita dulu. isk.. isk.. sebak lak tiba-tiba..
Kawan baik aku sendiri pun dah nikah tahun lepas. Dah pregnant pun sekarang. Aku tengok dia seronok dan bahagia je dengan zauj dia. Aku impikan zauj yang boleh teima baik buruk aku, dia selalu ada untuk aku, jadi penyejuk mata dan hati aku.. Ya Allah.. aku tak ingin sendiri..
apa-apa pun aku nak ucap tahniah kepada korang yang dah jumpa pasangan hidup.. erm nak jugak.. adess..  tak pe lah. Allah  masih sayangkan aku. Dia tak nak aku replace kan tempat Dia dengan siapa-siapa selain Dia. 
Sabar ye Aishah.. sampai masa nanti kau akan jumpa tuan tulang rusuk kiri kau. Dia akan cari kau. Hanya masa yang menentukan bila.
 Kalau aku cerita kat kawan-kawan mesti diorang cakap aku ni gatal.. miang nak nikah. Kenapa pikir cam tu erk? Bernikah kan sunnah. dan jalan yang halal. Yang ber'couple' tak tentu arah tu la yang gatal. Tak de ikatan tapi action mcam dah bernikah.
Aishah dah la tu... Satu hari nanti kau akan temukan kebahagiaan kau yang hakiki... Kejar cinta Allah!-Yang Hidup Bahagia

No comments: