bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Monday, February 4, 2013

Coret-coret Cuti Pertengahan Semester 4

hyep... aku tengah cuti pertengahan semtuzkicrazyrabbitemo. nama je cuti tapi cikgu sesedap rasa je bagi keje banyak2. tak pe lah... huh nama pun student. dalam cuti ni banyak benda yang aku kena manage. lepas cuti macam2 benda lagi nak setel. aku manager untuk nasyid, so kena manage la program tu. pas tu nak kena submit past year hydroxyl dengan carbonyl. kena study random variable. erm insyaallah aku boleh setelkan semua. kottt.... dalam cuti ni aku dan abang isi masa lapang kitorang ni buat purdahtuzkicrazyrabbitemo. angan2 nak buat bisnes. untuk permulaan ni kitorang buat 6 helai dulu. pakai kain shifon hitam. ramai yang suka kain tu. lagipun murah. keje menjahit aku serahkan kat abang. bukan malas tapi problem ar aku ni. kasar.... ummi dah berleter dah tengok aku pakai mesin jahit macam pkai mesin rumput. last2 pass kat abg. then, aku try la pulak. tau tak ape jadi? memang la korang x tau. melantun jarum jahit tu. patah lerr... erkk... hurm cam ni ke nak kawin? hahaha .. nanti husband aku memasak, aku dok mesin ruput kat luar. adeh. 
tadi aku bukak fb. hurm prasaan yg sama je aku rasa. bila tak bukak rasa curious nak tau updates. tapi bila bukak sakit hati pulak. so, penyelesaiannya, just ignore atau remove atau block je orang-orang yang wat aku sakit hati. nak bising2 pown x de pekdah kan. bukan style aku ler nak berleter kat orang.
so far so good... aku happy dengan apa yang aku ada. masalah2 kecik tu bese lah. buat masa ni Alhamdulillah. otak aku ni pikir detik nak mninggalkan kolej jetuzkicrazyrabbitemo. bukan aku x suka kolej tp aku ni jiwa bebas. x ngam dengan situaion kat kolej. but credit for myself sb boleh bertahan sampai skarang walaupun aku dah hampir nak shot sbab tensen. erk ok lah aku x solat asar lagi nie. bubuiiii.... :)tuzkicrazyrabbitemo

No comments: