bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Sunday, February 17, 2013

hati aku pedihnya...

 menangis lagi... menangis x berhenti. kenapa mata ni mudah sangat nak kluarkan air mata.  kenapa aku mudah rasa sedih dan kecik hati? Air mata ni dah macam teman baik akrab sehidup semati. aku pendam sorang2.. aku lepaskan sorang2.. aku tahan sakit sorang2.. aku redha.

mungkin belum sampai masa untuk aku rasa kebahagiaan tu semua. biarlah diorang... memang dah nasib aku kot slalu kena macam ni. balasan atas segala dosa2 silam aku.

Pedih.. pedih sangat.. rasa sesak dada nak tanggung semua ni.... aduh! dah la x de mood lak.

No comments: