bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, February 9, 2013

arghh takut ni weyh!


yuhuu... erm aku ni sebenarnya tengah rasa tak tenang.. tadi aku buat assignment dengan penuh khusyuk. dah siap bt assignment dlm pukul 3 pagi. pas tuh aku online fesbuk. dok online... tiba2 pukul 5 pagi, baru 3 minit tadi aku terdengar bunyi 'sesuatu' menjerit kt tingkat bawah. aku buat keje kat ruang tingkat atas.  jantung aku ni tenah dub dab dub dab nie. semua orang tengah bergelimang tido . Suara menjerit tu macam menakutkan giler. Sumpah aku tak sedap ati. entah setan iblis mana yang jerit tu. For sure aku gurantee 100% bukan bunyi kucing. aku dengar jelas. tak pekak lagi. aku dengar macam bunyi raksaksa je. kuat dia jerit. sekali je dengar. aku baru je naik atas. sebab tadi aku turun kejap nak cari hp. hp aku tertinggal kat bawah. tapi aku cari tak jumpa. nasib baik aku sempat naik cepat sikit. aduhh... jangan la benda tu naik atas. seram sejuk ni.... haa korang!! tolong weyh.. isk.. isk..tuzkicrazyrabbitemo.

#dalam takut-takut pun boleh lagi update sewaktu kejadian..

No comments: