bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Wednesday, July 31, 2013

wARKAH uNTUK jODOH... (pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul)







awak... saya sunyi sangat. hati saya kosong. saya perlukan awak di sisi saya setiap masa. tak kiralah bila saya happy atau sedih. saya nak cari awak... tapi, saya tak tau la nak cari awak kat mana. saya harap awak ok2 je skarang. saya harap awak lelaki yang baik, soleh dan fiqrah. lelaki yang boleh menjadi ayah yang terbaik untuk anak2 saya. :) saya ridukan awak.. rindu sangat.. walaupun Allah masih merahsiakan segalanya tentang awak dari saya.


Saya sayang awak. saya cintakan awak sepenuh hati saya. awak cepat2 taw cari saya. saya rasa sedih bila setiap masa saya terpaksa tempuh segalanya seorang diri. bila saya menangis, saya perlukan bahu awak untuk saya bersandar. bila saya happy, saya perlukan awak untuk meraikan kebahagiaan saya. kat mana lah awak sekarang ni. apalah yang awak tengah buat sekarang ni. hurm, mesti wak tengah sibuk dengan aktiviti2 dakwah. sibuk berusrah dan bertaklim. sibuk mencari tarbiyah dengan menghadiri majlis2 ilmu. saya nak awak jaga saya. sayang dan cintakan saya sepenuh hati awak. tapi, apapun saya harap cinta awak pada Allah akan bertambah sekaligus cinta saya pada awak juga tak melebihi cinta saya pada Allah S.W.T.... 

No comments: