bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, July 20, 2013

la Tahzan Ya Aishah.. :)

Allah.. terima kasih kerana menduga aku. Allah.. aku tahu itu tanda kau kasihkan hamba-Mu. benar sakit.. benar perit.. fitnah dilempar. hancur berkecai hati menjadi serpih2 kaca.. namun ya Allah.. sekali lagi kau hembuskan kekuatan dalam rohku untuk bangkit dari kesedihan. dari putus asa.. malam ni aku difitnah. dutuduh sepbagai perosak hubungan orang sedangkan aku sendiri tak bertindak untuk memulakan sebarang agenda. hati aku kosong.. langsung tak pernah mengharapkan kasih daripada lelaki ajnabi. aku jalani hidup aku setiap saat dengan bekerja. tak pernah sikitpun terkenang atau mengharapkan dia utk kembali pada aku. sebesar zahrah pun tidak. tak pe lah aishah.... segalanya dah selesaikan.. jangan dikenang lagi kisah lama. nanti makan diri..
bulan 9 nie mulalah perjalanan aku untuk berjuang dapatkan seglung ijazah dalam bidang kejuruteraan rangkaian komputer. tutup buku lama.. buka buku baru. 
#kepada M & N.A. LA TAKRABU ZINA... Allah x pernah menilai kamu dari luaran. pemakaian mu yg islamik sgt menyejukkan mata dan hati setiap yg memandang. maka jangan lah kamu berdua cemari nya. membawa fitnah pada agama dengan perbuatan yg keji. salamullah.. :)

No comments: