bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Wednesday, July 24, 2013

takdir itu milik aku... (poyosss jer... ) :p


drama babak terakhir antara aku, kamu dan dia blaku tadi. aduh yang paling malu aku x sengaja termenangis.  20 kali dia kol aku ari ni. aku buat auto reject nombor dia dan nombor gf dia. so diorg x kan dapat call aku. hahaha.. (gelak jahat.. !!! :p) ni bukti dia.. kuikui..


pic nie mmg sengaja aku blurry kan. nanti kang kecoh plak soh aku delete post aku bagai. sukew ati aku lah aku nak tulis apa pown. siapa dia nak paksa2 aku delete artikel aku? kalau x sukew x payah nak ganggu edop aku. kalau kau x sukew, kau tau kan nak buat apew..???

x sangka plak blog aku nie ada 'peminat' no 1 cam diorang. terima kasih yer banyak2 sebab sudi blog walking kat site aku nie banyak2 kali. aku tau korang memang sukew baca apa aku tulis. kan!!! :)

apa yang aku tulis kat blog nie is half of my memoir of life. so i'm not asking for your approval okeyh??...

aku paling x sukew kalau laki jadi macam lembu kena cucuk edong. jujur sangat sampai nampak cam owang bodoh n lurus bendul. as lelaki kau kena bijak n tegas. bukannyew jadikan gf kau queen control. aku rasa kalau gf tu mintak kau bermadu dengan laki laen pown kau sanggup erk..?? terbaek arh.. memang setia hingga hujung nyawa...

btw.... aku ada taste gak. aku kalau nak cari calon suami... biar aku yang taat pada dia, bukan dia jadi hamba aku. cukuplah dia respect n sayang aku... ok lah.. cakap banyak2 kang ada yang call x henti2, n hantar msg maki hamun cam org meroyan. ok lah tu je kot. huhu..

owh lupew plak. bagi tau kat gf tuh cukup2 lah ganggu edop aku ngn msg2 mengarut dia erk. n si gf plak bg tau si bf tuh, stop dialling my number k? nanti tuduh aku plak yg contact bf dia.. e x kuasa aku nak mlayan... huhu. bubye. salamullah a'laik..

#aseef ea antum n antunna... ana frust sikit sbab ada org fitnah ana. hehe... jazakalllah! :)

No comments: