bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Friday, July 13, 2012

RiNdU tAnPa DiUnDaNg....


kali ni aku rasa cam sebak siket. da lame x buka fb. ni td baru bukak. nampak kenangan silam depan mata rasa RINDUKitty Bear emoticon!!!!!! Tuhan je tau prasaan ni skangTuzki Rabbit emoticon. rse nk nangis pown ade. wahahahaha... tp rse mmg da x boleh nk patah balik. sabar je la.. Ya Allah kenapa aku rsa macam ni. aku benci die buat mcm tu kat aku tp blew aku tgk gambar2 die, blog die, n sumer yg berkenaan pasal die aku sanggup torture hati aku sendiri demi melepaskan rindu yg terbuku kat ati nieTuzki Rabbit emoticon. tp blew d pk kan scra rasional dan matang.... aku yo yo o je rindu tahap cipan kat die. die da konpom2 x ingat langsung kat aku. adoii!!! Aishah please..... don't be stupid la. die x rindu pown kat kau. jgn prasan la... pliss!!!! ntah2 die da ad awek.. aaaaaa tidak!!!!!!! littlegirlemoticongrrr~ hurm sakit nyew ati nie. da jauh mmg x di nafikan. aq x tau apew die buat blakang aku. yg aku nmpk just dalam fb je. yg kat luar d dunia realiti tu tah2 berkepit sana sini. haaaaaaa tolong!!! da putus tu putus je la. yg aku nk ingat lg ape hal!! sengalnyew.. haaaa..... sedih tol..~ :( SELAMAT TINGGAL SAYANGKUTuzki Rabbit emoticon... HAHAHAHA POYO JER.. WEKKKKK!!!!!!!!

No comments: