bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, June 16, 2012

AzAm SaYa UnTuK sEm 3!!


aloha geng! da masok dua minggu aku dalam sem 3 nie. Alhamdulillah aku rasa sangat2 tenang. aku da boleyh keep up dgn study yg tratur, huh aku kene lupakan angan2 bodoh aku tu dulu. just target 4 flat je erk. dengan kawan2 pown aku da boleyh get through. relax sudaa... lagi staon je agy. pas tuh abes la. aku mesti kuat. mesti istiqamah dengan apa yg aku buat. jgn terpengaruh dengan rg utk wat noty tp biar aku yg pngaruh orang untuk berbakti. aku happy sgt dengan life aku skng. hope kehappyan aku nie akan berterusan hingga ke akhir hayat. aku risau la. iman aku nie dah la lebh nips dri kulit bawang. macam mne kalau aku tersesat jalan lagi? macam mana kalau aku mati nt? haaaaa aku x ready!!! bab study lak. aku kne abaikan penat badan dulu. rehat bagi aku adalah 1 kelalaian. elakkan tido petang supaya dpt tido yg perfect pd waktu malamMocMoc Girl emoticon. amalkan solat2 sunat.elakkan mengumpat orgMocMoc Girl emoticon. sabar yer aishah dalam menghadapi ujian hidup. ujian & dugaan tu adalah tanda kasih sayang Alah pada aku. sentiasa bersangka baik pada Tuhan. inyaallah aku akan berjaya dunia & akhirat~MocMoc Girl emoticon

No comments: