bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Sunday, December 15, 2013

DEDICATED TO MUIS DAN ALIAH

post kali ini agak sarcastic. sebab echa dah hilang sabar sangat dengan  abdul Muis dan Natasya Aliah.

DEMI ALLAH

  1. bukan saya yang call Muis pada bulan Jun yang lepas. tapi Muis yg call sy dalam duration  4 minit lepas sy 'send-to-many khabar buruk sy dipukau di KL. dan dia call untuk tanya khabar. so MUIS YANG CALL SAYA!!!
  2. saya dah larang Muis jumpa saya di kolej tp dia tetap nak datang. disebabkan dia bersungguh2 saya sambut dengan baik.
  3. saya x pernah cari pasal dengan Natasha Aliah. tapi dia yg mula cari gaduh dengan sy lepas Muis fitnah sy , bahawa saya yang call dia pada bulan jun yg lepas. Natasha Aliah dengan lurus bendulnya tanpa segan dan silu menuduh saya bulat2 mengatakan saya cuba merosakkan hubungan dia dan muis. (sedangkan saya dah tau lama Muis curang dengan saya. tapi sy x bodoh untuk rebutkan lelaki yg hatinya penuh keraguan)
  4. saya block fb Muis dan Aliah. tp pada bulan lepas entah macam mana, fb unblock semua akaun fb yg sy pernah block trmasuk2 kedua2nya. kemudian sy hanya sempat block aliah semula disebabkan dia masih aktif mencari silap sy.  Muis mempertikaikan kenapa sy block aliah dan kenpa sy x block dia? Demi Allah hati sy dah tertutup untuk Muis sejak dia mungkir janji dia. dari situ sy tau dia bukan yang terbaik untuk sy. hakikat asalnya, Muis saya block dahulu sbelum Aliah.
  5. walaupun saya sudah berhenti update tentang mereka di blog, tapi Muis dan Aliah masih seperti cuba mengapi-apikan lagi situasi dengan menghantar message2 di shoutbox seolah2 saya masih tergila2kan Muis. Demi Allah Muis dah lama terkubur dalam hati sy...
kesimpulannya... KAMU BERDUA TOLONGLAH BERHENTI GANGGU HIDUP SAYA. JUST LIVE YOUR LIFE. IGNORE ME PLEASE........... sy dah ceritakn segalanya. dengan nama ALLAH segala yg sy ceritakan di atas adalah benar.. kepada Muis awak tolonglah jangan perasan yang saya ni syok kat awak, OK. Aliah.. awak amik la Muis tuh. saya x nak pown Muis tu. bg free pun saya x nak dia.... lg 1, kalau x nak benda ni makin teruk tolong angkat kaki dari hidup saya dan jangan datang lagi... :) salam,,,

No comments: