bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, March 30, 2013

"No ThAnKs... aku anti bercinta sebelum kahwin."

aku ada sorang member. aku berkawan ngan dia hampir 2 tahun tapi aku tak pernah pown jumpa dia. nama dia Zam(bukan nama sebenar). aku kenal dia dari member aku pulak. mula2 kenal dulu selalu gak dia contact aku. pnah gak dia nak try usha2 aku tapi aku bukan jenis yg mudah lembik dengan ayat2 power. seriously... (-.-")

skarang da jarang gler contact.kitorang salu gurau2 cakap "weyh aku rindu kat ko.. aku sayang ko..". ucapan2 tu tak de lah sampai ke hati sebab sekadar bergurau dan tak lebih dari tu. lpas tu aku lupa arh. hahahaha... aku x nafi la dia mmg ada rupa tapi aku pun x de la desperate utk pandang rupa semata2... aku tgk dia kerap tuka2 awek.. hmm... member2 laki aku sumer playboy. tak penah lagi kot aku jumpa lelaki yg btol2 setia dalam dunia ni stakat nie. sumer pandai ayat je...sebab tu  aku tak penah sangkut pun dengan diorg nie. 

last week zam macam ye yer je nak declare. dia cakap aku nak kapel ngan dia x? euwww... x nak aku! x de maknanyew lah aku nak berkapel-kapel... dia ingat 'CINTA HATI' aku ni touch-n-go ke? huh buang masa, buang duit, buang tenaga, buang tumpuan dengan mnunggu jawapan yang x pasti... eee kalau aku trima maknanya aku memang saja cari nahas nak mlalaikan diri aku sendiri.


aku main pusing2 je bila dia cakap macam tuh. dia tanya aku serius. aku buat maen2 je. dia cakap kalau aku trima dia dia akan tinggalkan awek dia skarang. heh.. ingat aku ni daif sgt ke? kalau dia sanggup tinggalkan awek dia tuh tak mustahil dia pun sanggup tinggalkan aku. hahaha adess... lelaki memang lambat matang... agak-agak la kalau nak bagi offer pown. dia ingat dia ada gaya dia boleh offer apa2 je la yer kat kaum hawa? hey no way! not all girls are stupid la... 

btw THANK YOU ALLAH sebab selamatkan aku dari ujian lelaki dan sebab bagi aku akal yang waras untuk berfikir, nafsu yang boleh dikawal, dan hati yang sentiasa mengingati mati.. :) Alhamdulillah..~



No comments: