bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Monday, November 14, 2011

SuSaH nAk LuPaKaN eX-GiRlFiE @ eX-bOyFiE? FoLlOw sTep2 NiE..(follow blog skali k..)

http://www.smileycodes.infokorang mesti penah bercintakan? (memang la erk.. da tuh takkan korang nak klik page nie.. huhuh
u..:p). mse syok bercinta engkaulah BABY.. bila da putus kau lah B***I! memori yang terindah saat bersama akhirnya jadi memori yang paling menyakitkan bila di imbas.. this steps hanya boleh di follow kalau korang rasa memang da CONFIRM korang tak boleh bersama.. okeyh aku tak nak membebel sangat nanti out of topic pulak.. follow these step untuk delete ex korang dari cerebellum & cerebrum korang:


1. Jangan fikir panjang terus DELETE gambar yang ada muka diorang dalam handphone.
2.Jangan mengada+menggatal post luahan hati kat wall fb pasal penceraian korang niehttp://www.smileycodes.info. for example (aku copy dari status dotdotdot..):

#salam,aku tls wall nie cm untk seseorg yg aku btl2 syg...aku jujur aku dah lp kan smua yg kow wat dkt aku..aku dah x mrh pe yg kow wat dkt aku..lg pun bnd 2 dah lm kot..biasa la ms 2 aku tgh mrh kot..n aku mntk maaf la klu slm nie aku wat kow skt ht sjk kt bersm...aku slalu tnggu msg kow msk dlm fon aku...aku thu kow slalu msg bdk blik kt dlu...aku rndu gle dkt kow...ms kt ktw bersm dlm blik..kdng2 aku terdgr kow ktw...aku akn tnggu kow smpai bla2..klu kow dah bc msg la aku klu btl kow syg aku mc mn kow ckp wktu kt bersm...aku akn tnggu kow..aku thu pe sbb kow wat mc 2 sbb kow syg aku kan..krn kan dia aku x npk pe yg kow wat dkt aku..tq sbb kow syg aku.....

#‎" hati kecilku , kenape hati ase x tenang nie . kadang- kadang ase jelous ,
benci , sayang , rindu tapi ade jugak terselit rasa cinta . nape nan aku nie ? ? "

# aku sedih . sumpah aku dah tak percaya lakii ! f*** lelaki semua sama ! aku benci la benda ni semua jadi :'(

# air mate saye nie mmg juz tok awak sorng jer " :'( http://www.smileycodes.infoINGAT AIR MATA KERANA CINTA 1 KEBODOHAN YANG AMAT SANGAT)

3. Jangan sekali-kali gatal tangan usha facebook diorang okeyh??
4.Jangan text @ call diorang menangis-nangis nak rujuk balik. maruah beb+ego bertempat!
5.Yakin dan percaya ada HIKMAH disebaliknya. mana tau korang dapat yang lebih baik...
6.Jangan tulis nama diorang kat mana-mana pun. tak kira atas cadar, sarung bantal, selimut, dinding, towel, meja, kerusi, pokok, & etc.
7.PENTING! aku tau biasanya mesti korang teringat ex-boyfie n
ex-girlfie sebelum tidur. SO, avoid this okeyh? Cuba korang bayangkan muka mak bapak korang , takpun kenang dosa pahala korang untuk avoid..http://www.smileycodes.info
8.Jangan dengar lagu-lagu jiwang terlampau. cuba dengar lagu yang memberi semangat untuk hidup.http://www.smileycodes.info (I prefer lagu-lagu Indie)
9.Jangan mengaibkan @ menceritakan keburukan ex korang sebab orang yang mendengar akan cakap macam nii dalam hati (Masa tgh hot couple dulu puji bagai nak rak, sekarang ni lain plak citer. sah frust budak ni)http://www.smileycodes.info
10.untagged gambar-gambar diorang dalam facebook
. tp jangan remove @ block. mana tau korang boleh jadi kawan nanti malu pulak nak add balek..ayat copy hot fm



4 comments:

kAu dan Aku said...

awak da boleh lupekan ex awak?
sy x boleh nk lupekn ex sy..

aishah~ yAnG hIdUp bAhAgIa said...

@kAu dan Akusaya da lupakan semua.:) ceh mcm ramai je.biasanya kita susah nak lupakan first love. dia first love awak ke? the most important thing no. 7 sy cakap JANGAN KENANG. u'r problem sebenarnya, selalu terkenangkan dia dan memori bersama lagi-lagi bila duduk sorang-sorang sambil dengar lagu jiwang. cuba awak fikir dalamwaktu awak kenang dan rindukan dia, adakah dia pun kenangkan awak? sedangkan dia dah ada orang baru. be chill ok? cuba praktikkanstep-step kat atas ni k. awak boleh! ;)

Ziema said...

Iye macam tu la ziema buat when i was dumped by my ex.
And now alhamdulillah ziema lagi happy :)

Btw thanks for following me :)

aishah~ yAnG hIdUp bAhAgIa said...

@ZIEMAyeah.. 1 more thing Tuhan itu Maha Adil. Jangan berdendam. He dumped you, then he will get what he give...:)