bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Thursday, November 24, 2011

100 kali




hye korang~ aku dalam mood yang agak suram ketika ni..~ erm~ aku ada sorang ex yang special. bukan dia OKU! huhu..:p aku dengaj dia broke-up bukan atas kerelaan masing-masing. kami tak pernah bergaduh besar. kami sehaluan. tapi forbidden love~ terpaksa... aku cuba buat dia benci aku. aku hina maki dia kaw2.. tapi entah la. keras bebenor hati dia. dia masih 'kacau' aku... ;p
tak de perasaan tol. tak cukup kejam kagi ke aku ni? akhir bulan ogos dia bagi tau aku setiap kali dia dengar lagu jiwang dia terkenangkan kenangan kitorang. (mesti dia tak amalkan tip-tips aku tuh!) aku layan je la~ tiba-tiba dia soh aku dengar 1 lagu yang aku tak penah dengar. tajuk die 100 kali.

dia soh aku cari lagu tu. aku cakap "ye laah" dengan mood malas nak layann:p adew plok.. setiap kali dia call dia tanya "dah dengar belom?" jawapan aku .... korang tau sendiri la... aku tau dia kecewa.. baru tadi aku BW aku jumpa lirik lagu tu. dia ada nyanyi serangkap hari tu. so akutau la... aku hayati lirik tu wat aku rasa bersalah. tapi nak wat cam ne da memang tak de jodoh...

Lirik Lagu 100 x (Seratus kali) AXL

100 kali kau benci padaku
1000 kali ku suka kepadamu
100 kali kau marah padaku
1000 kali ku sabar sikapmu

100 kali kau sayang padaku
1000 kali ku cinta kepadamu
100 kali kau setia padaku
1000 tahun kau ku tunggu

Akan ku pertahankan
Cinta ini untukmu selamanya di hatiku
Biarpun beribu datang menggodaku
Takkan ku hiraukan

Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah

100 kali kau benci padaku
1000 kali ku suka kepadamu
100 kali kau marah padaku
1000 kali ku sabar sikapmu

Bagaikan rembulan menemani malam
Seumpama hadirmu diibaratkan
Menerangi hidupku
Yang dulu dalam kegelapan

Kau bawakan sinar penuh pengharapan
Dalam hidupku yang mengharapkan
Setulus kasihmu mengharumi taman cinta

Akan ku pertahankan
Cinta ini untukmu selamanya di hatiku
Biarpun beribu datang menggodaku
Takkan ku hiraukan

Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah

Kau bawakan sinar penuh pengharapan
Dalam hidupku yang mengharapkan
Setulus kasihmu mengharumi taman cinta kita

Percayalah kasih janjiku ini
Akan ku sunting dikau menjadi milikku
Bertakhta bahagia di mahligai indah

100 kali kau benci padaku
1000 kali ku suka kepadamu
100 kali kau marah padaku
1000 kali ku sabar sikapmu




No comments: