bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Monday, April 1, 2013

To-Do-LiSt lepas tamat kolej!

 korang tau tak.. lagi 29 hari lagi aku nak abes matrik. x sabar sangat-sangat. hehehe... punya lah excited aku da siap buat note to do list prancangan yang aku nak buat lepas abes nie supaya masa-masa aku dapat dimanfaatkan.

TO-DO-LIST
  1. BUKA USRAH DI CHENOR (MY HOMETOWN)
  2. BANTU KAK LINDA DALAM PROSES MENCARI ISLAM & DAPATKAN HAK PENJAGAAN LAURA UNTUK KAK LINDA
  3. FOKUS PADA BISNES (PURDAH & NIQAB)
  4. AMBIL LESEN MEMANDU
  5. TULIS NOVEL TARBIYAH UNTUK REMAJA
  6. MENCARI CINTA ALLAH SEPENUH MASA.. :)
Buat masa ni tu je lah yang aku fokus.

last but not least ramai yang tanya aku... "bila nak kahwin?" hahaha.. umur aku baru 20 tahun kot. tapi hehehe... sapew x nak kan.. nak buat macam mana dah x de calon. adoi malunyew. hmm ade je yang mintak kapel bagai. like i said cinta aku bukan cinta murahan senang-senang je nak bagi pada lelaki sembarangan. NO WAY!! terfikir jugak buat apalah aku sibuk mencari yang soleh sedangkan diri tak sesolehah mana.. apa-apa pun jodoh tu rahsia Allah. so, untuk mendapatkan yang soleh aku mesti mempersiapkan diri menjadi yang solehah supaya hidup aku akan diredhai. hopefully InsyaAllah. aku tak mengharapkan lelaki baik seperti 'malaikat'. tapi aku cuma mahukan lelaki soleh yang mampu SETIA.. <3 font="">

No comments: