bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Thursday, November 15, 2012

Cuti final sem @ hospital...


Alhamdulillah dikesempatan ni aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH pd readers. hari sabtu 10hb aku ad MUET. alhamdulillah x rse pressure sume blh jawab. hope so.. haha. pkul 4:30p.m aku bertolak dari kuala pilah ke temerloh. dalam pkul 7:30 bru sampai. dah sampai trus aku g surau kat terminal bas temerloh utk solat maghrib. babah aku dah tunggu kat depan bank rakyat. otw aku menggedik ngadu lapor. tringin nak makan sup perut. hehe rezeki aku malam tuh babah aku bawak aku g makan sup perut. perghhh sedap gile!
tadaaa!! ni la sup perut tuh... ngeee hehehe rse nak lagi!!girlemoticon

sampai umah it feels like in heaven. best dpt hirup oxygen kat chenor nie.

hari ahad, 11hb pagi tuh macam bese tgk tv lah. huhu. ummi mengadu sakit perut. katanyew dia makan nasi dan cencaluk. muntah x berhenti2. aku expect cencaluk tu yg dah contaminated. petang tuh sakit ummi x reda, babah bawak g hospital. masa tu aku kat umah tok. malam tu dalam pukul 10:30p.m babah baru balik. babah cakap ummi kene apendiks.

esoknyew pkul 12 waktu mlawat aku g tgk ummi, babah ckp doktor sahkan appendiks ummi dah pecah. gilew aku dah cuak,!!!girlemoticon. sebab majoriti orang mati bile apendiks pecah. pukul 4:00p.m  ummi dpanggil masuk ke dewan bedah. kitowg 1 family tunggu kat luar dewan. pukul 7:30pm baru ummi kuar. doc ckp keadaan ummi dah teruk sangat. bukan takat pecah je tp dah bernanah pown. kalau lambat mungkin akan ad jangkitan kuman. nasib baik Allah selamatkan ummi,

tau x appendix tu ape???


ini la appendix.
 
ini la rupa appendix yg doktor tgh kuarkan. yang ni sakit appendix yg normal.
x pecah dan x bnanah mcm yg ummi kena. erkk gaya macam ulat pown adew...


yang ni appendix yg da pcah tapi blom bnanah.

so far aku syukur sgt coz my ummi is okay. even keadaan dia masih lemah effect dr bius mse operation and often semput. may her get well soon...


#smalam ummi da kuar wad. aku ler jaga dia spanjang kt wad siang malam. sakit tengkok sb tertido kat krusi. sambut maal hijrah kat hospital. hehe..



No comments: