bE mY fAvOuRiTe PeOpLe

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~

BlOg InI tIdAk MeNgGuNaKaN bM yaNg BeTuL,, sOrrY~
ku akui, kelemahan ini.. ku insafi, kekurangan ini... ku kesali, kejahilan ini...

Saturday, December 3, 2011

MoNoLoG hAtI SoLeHaH


aku idamkan seorang lelaki yang soleh sebagai teman hidupku.. aku sentiasa mendoakan dia menjadi lelaki yang soleh. tp aku takut..



kadang-kadang aku hanya cakap dalam hati je. aku bayangkan aku ucapkan kat depan dia. "awak... saya sayangkan awk.. teramat sayangkan awk.. saya tak nak berkongsi kasih. saya tak sanggup kehilangan awk.. saya nak awak setia sebagaimana saya setia pada awk. saya nak awk percayakan saya, sebagaimana saya percayakan awk."


aku takut andai aku gagal menjadi wanita yang solehah buatnya... namun aku akan cuba menjadi yang terbaik dalam hidupnya.. aku takut kehilangan dia... aku cemburu tiap kali dia berbual mesra dengan kawan-kawan perempuan dia.
tapi aku masih menzahirkan senyuman. aku tak nak dia rasa bersalah. aku tak nak dia rasa terkongkong. aku faham.. mereka hanya kawan-kawan. tapi aku adalah kekasih hatinya...



hati ni selalu resah bila berjauhan. tapi itu yang terbaik. aku rindukan dia..
mampu ke dia sabar dengan kerenah aku? keinginan aku? aku tetap akan menjadi diri aku. aku akan bimbing dia dan dia juga akan membimbing aku.. sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya.. insyaAllah...

No comments: